wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Wysyłka jest realizowana w następujących wariantach:

1. Przesyłka kurierska (przelew) - bezpłatna
2. Przesyłka kurierska pobraniowa - 6,00 zł

Płatności 

1. Pobranie - najpopularniejszy sposób płatności. Pieniądze za produkty zapłacą Państwo dopiero przy odbiorze zamówionych produktów kurierowi doręczającemu przesyłkę.

2. Przelew bankowy - po złożeniu zamówienia i otrzymaniu automatycznego potwierdzenia jego dokonania, należy poczekać na kolejnego e-maila, w którym wyślemy Państwu numer konta bankowego oraz tytuł płatności.
Wiadomości te wysyłamy w dni robocze w godzinach 9-17 (fakt ten jest istotny przy składaniu zamówienia w sobotę lub w niedzielę - wiadomość dotyczącą przelewu otrzymają Państwo dopiero w poniedziałek). Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie realizujemy zamówienie, o czym poinformujemy również e-mailem.  

3. Gotówka lub płatność kartą (przy odbiorze osobistym) - zapraszamy do odbioru kosmetyków w siedzibie naszej firmy.   

Zwroty

Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia dostarczenia przesyłki, odsyłając przesyłkę na adres sklepu.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze przekazujemy przelewem bankowym na konto klienta.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być otwierany, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Towar nie spełniający powyższych zasad nie zostanie przyjęty do zwrotu.
Koszty odesłania zwracanego towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem".
Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymaną fakturą lub potwierdzeniem zamówienia.
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia bądź braku produktów Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokółu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
  
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Przejdź do strony głównej